Новини

08 вересня 2021 р.

Розширення портфелю смаків ТМ Tarta

Компанія Ля Тарта (ТМ Тарта) не зупиняється на досягнутому і постійно оновлює свій асортимент.

Цього разу ми розширили лінійну вафельних тортів. Зустрічай три нових смаки!

 

30 липня 2021 р.

Оновлення логотипу ТМ Tarta

Зустрічайте новий логотип ТМ Tarta – ми стали ще яскравіші.

В логотипі Тарта змінилась не тільки кольорова гамма, до нового логотипу ми додали наш слоган Tasty every day – смачно кожен день.

 

29 липня 2021 р.

ТМ Tarta партнер заходу HR days in Ukraine 2021

29.07 – 30.07.2021 в Києві відбувся HR days 2021 і Ля Тарта (Тарта) стали партнерами цього чудового заходу.

На HR days обговорювали новини та тенденції, цифри, факти і кейси в HR-спеціалізації.

 

26 квітня 2021 р.

Розвиток кондитерського бізнесу в Україні залежить від автоматизації виробництва

В останні десятиліття кондитерський ринок України динамічно зростає. Його подальший розвиток значною мірою залежить від можливості автоматизації виробництва, в якому зараз висока частка ручної праці.Про це розповів Андрій Прохоров, директор ТОВ "Ла Тарту", першої в Україні інноваційної кондитерської компанії. "Впродовж останнього десятиріччя кремо-кондитерський ринок - це зростаючий ринок. Але він вимагає серйозних інвестицій на будь-якому рівні. Багато кондитерські фабрики зупинилися в розвитку через складнощі автоматизації. Наше майбутнє - це повна автоматизація. Тому дуже обережно дивимося на продукти, де велика частка ручної праці".

 

16 квітня 2021 р.

Андрій Прохоров: Ринок м’яких кондитерських виробів в Україні становить близько 2000 тонн на місяць

Програвши судову справу Roshen, новий виробник тортів Tarta не розгубився. Тут створили аналог «Київському» торту і розробили унікальну фреш-технологію для зберігання кондитерки у вакуумі. Таким чином, самі створили і зайняли нову нішу. Оксана Король Заступниця головного редактора РЕКОМЕНДУЄМО Микита Гурський: З Мексики кавовий світ України виглядає динамічно Натуральні солодощі. Чи завжди вони справжні? Андрій Прохоров є директором кондитерської компанії Tarta. Поговорили про те, чим сьогодні живе кондитерський ринок України. Які шанси у малих кондитерських компаній вийти на ринок, і загалом — як сьогодні на ньому працювати.

 

10 березня 2021 р.

Як збільшити термін зберігання кондитерської продукції?

Чи можливо збільшити термін зберігання кондитерської продукції удвічі? Так, це стало можливим завдяки доопрацюванню та застосуванню технології модифікованого газового середовища (МГС), що до недавнього часу  широко використовувалася в м’ясному і молочному бізнесі для упаковки рибних і м’ясних продуктів та готових страв. Наразі дана технології активно впроваджується в кондитерському бізнесі і, за словами керівника компанії «Тарта» Андрія Прохорова, дає змогу збільшити термін зберігання продукту з 5 до 12 днів. 

 

05 березня 2021 р.

ТМ TARTA планує зайняти 20% кондитерського ринку України

 Перша в Україні інноваційна кондитерська компанія «Ла Тарту» (ТМ TARTA) представлена ​​на ринку кондитерських виробів з 2017 року. Зараз ТМ TARTA займає 5-6% ринку, випускаючи 120 т кремо-кондитерської продукції в місяць. Торгова марка доступна в 90% торгових мереж країни. Через 3-5 років планується розширити виробничі потужності до 300 т, і зайняти 20% вітчизняного кондитерського ринку.Про це повідомив Андрій Прохоров, директор ТОВ «Ла Тарту», ​​під час прес-конференції 3 березня, пише ІА «Інфоіндустрія».

 

04 березня 2021 р.

Улюблені ласощі українців

Останнім часом все більше кондитерських пропонують асортимент часів СРСР.Згущене молоко - не тільки улюблені ласощі багатьох поколінь українців, але і поширений інгредієнт кондитерських виробів. Його додають в тісто, в креми, в морозиво, в суфле, начиняють їм тістечка і торти.Останнім часом все більше кондитерських і великих промислових виробників звертаються до асортименту часів СРСР, коли були популярні десерти з вареним згущеним молоком: горішки, вафельні трубочки та вафельний торт. Але щоб вийшов той самий звичний смак, згущене молоко повинно бути натуральним і якісним.

 

04 березня 2021 р.

На зло всім "Рошен". В Україні з'явився новий Київський торт.

Компанія намагається максимально відтворити рецептуру, до якої звикли українці. Легендарний торт з повітряно-горіховими коржами і масляним кремом за класичним рецептом виробляє компанія "Тарту". Правда, через суперечку з Roshen назвати його довелося "Легенда Києва".

 

17 лютого 2021 р.

Перша в України інноваційна кондитерська компанія «Тарта» у 2020 році збільшила продажі кондитерських виробів на 175% порівняно із 2019 роком

Перша в України інноваційна кондитерська компанія «Тарта» у 2020 році збільшила продажі кондитерських виробів на 175% порівняно із 2019 роком.Про це повідомляє прес-служба підприємства. 
Зокрема, в грудні компанія вийшла на обсяг виробництва понад 100 т тортів і тістечок, що є найбільшим показником за останні три роки.